Hello there, I'm GuineaUp ;)

Page 4 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by cylentlea123 on Thu Nov 17 2016, 03:08

Ok thank you :)
I did 5 island paradise jams.
They are a whole lot cheaper than easter marmalade.
But I could have sworn GuineaUp said something about there being one that had no limit
and you could eat all you wanted. Is that just for the florist / baker? (sry cant remember which one she was discussing)


avatar
cylentlea123
 

Posts : 868
Likes : 1596

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by GuineaUp on Thu Nov 17 2016, 03:23

The Confectionery doesn't have any immediate point giving products that you can buy and gobble down as many at a time as you want/can afford... so unfortunately you're stuck with eating just 5 products a day taptap. Cali suggested the best ones to eat up, but they are spennnndy lol. You can make as many of your own products each day as you can tho and get points that way. It's not quick, but helps. I try to make products in all trades AM and PM... doesn't always work tho, depending on how many craft drops (sugar, salt, elixir etc) that I have.




Only the Spa, Florist and Alchemist have the kind of products that when eaten (as many at a time as you want/can afford) will give you immediate Artisan points.  angry Not nice, huh? lol


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1390
Likes : 2538

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by cylentlea123 on Thu Nov 17 2016, 03:40

Yea, that's not fair at all!
Ok I'll keep plugging away at it.
I really want/ need to be able to make my own CAC
That stuff just costs too much and I am always running out.
Course if I didn't keep giving it away....I might have some- lol
I had 2 pink pens, gave them away too. oh well
I like the flashy neons better :)


avatar
cylentlea123
 

Posts : 868
Likes : 1596

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by GuineaUp on Thu Nov 17 2016, 04:01

Oh and my Bakery top choice product to eat 5 a day of are PPPs... but I mostly hoard those so I'm still pluggin away at level 4. And I am too cheap to buy my way to level 5 in the Spa, Florist and Alchemist lol... so I'm slowly doggie paddlin' thru level 4 on those too taptap


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1390
Likes : 2538

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by cylentlea123 on Thu Nov 17 2016, 18:51

goodmorning :HUGZ:
Hope you're feeling better today


avatar
cylentlea123
 

Posts : 868
Likes : 1596

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by GuineaUp on Thu Nov 17 2016, 19:00

goodmorningLea!  feel better


Still half dead/3 qts low dedtired but at least I'm heeeere and woke up to another enjoyable morning of lots and lots of posts to read! clap clap YESSS! clap clap


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1390
Likes : 2538

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by cylentlea123 on Mon Nov 21 2016, 15:21

Good morning my crazy cali friend!!!
You made chowder and didn't share with me? 
What??!!!  Oh the shame of it!  
I bet it was damn good too~
btw- are ya feeling any better?


avatar
cylentlea123
 

Posts : 868
Likes : 1596

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by GuineaUp on Mon Nov 21 2016, 20:01

OMG the cheddar bacon potato chowder was soooooo damn good... and even better the 2nd night, and also at 2 am in the morning too eating  lol. I would have shared, but where have you been!?! And yes'm, feeling almost normal again. Thanks for thinkin' of me  heartbeat my crazy Fla Friend panic


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1390
Likes : 2538

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by cylentlea123 on Tue Nov 22 2016, 23:58

Wheres my crazy ass cali girl???
I meant to ask, do you speak valley talk?
oh that is sooo 80's lol
Hope ur having a great day- I am tired today ~
Not looking forward to cooking that feast Thursday :(
I caved and posted in old forum, I just had to call out the one we call hypocrite~
I wish I was banned in a way- then I wouldn't have to give into my inner curiosity and go there lol


avatar
cylentlea123
 

Posts : 868
Likes : 1596

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by cylentlea123 on Fri Nov 25 2016, 04:51

Ohhhhh Guineaaaaa where are you???
I miss youuuuuu
pillow fight


avatar
cylentlea123
 

Posts : 868
Likes : 1596

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by GuineaUp on Fri Nov 25 2016, 06:52

Sorry Lea!! feel better Busy couple of days, barely had any laptop time... just a few mins here and  there before I was being pulled in another direction GaaH!


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1390
Likes : 2538

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by cylentlea123 on Fri Nov 25 2016, 14:06

I can imagine- Glad to know you're ok :)


avatar
cylentlea123
 

Posts : 868
Likes : 1596

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by agronomistPete on Fri Nov 25 2016, 16:09

Well, here comes real trouble.  Being pulled in another direction - hmmm - sounds like fun.
avatar
agronomistPete
 

Posts : 156
Likes : 260

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by GuineaUp on Fri Nov 25 2016, 19:28

Here comes trouble? But Lea's been here for a couple weeks already Pete Grin 
Good to see ya... now I have a partner in crime for pickin' on Lil Miss Not-So-Innocent Lea big grin


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1390
Likes : 2538

Back to top Go down

Re: Hello there, I'm GuineaUp ;)

Post by agronomistPete on Fri Nov 25 2016, 19:34

Whatever do you mean "Not-So-Innocent" ? She's as pure and innocent as I am. farmer
avatar
agronomistPete
 

Posts : 156
Likes : 260

Back to top Go down

Page 4 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum