Bear Breeding; 20th - 25th

Page 2 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by Tookie on Thu Jul 20 2017, 16:53

thanks for reminding me it's tomorrow evening!!


Look for the little rays of sunshine! 
from me to you
Active Elvenar villages: Gaelyn Mae Sethai, Tookie
avatar
Tookie
 

Posts : 2038
Likes : 4462

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by GuineaUp on Thu Jul 20 2017, 16:58

 Meba!!! Miss you girlie! Hi
 There's a bear glitch in the market.. "the game team is looking into it",  pfffft!


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1803
Likes : 3491

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by Cassie101 on Thu Jul 20 2017, 17:45

Well done Guinea  green envy


avatar
Cassie101
 

Posts : 182
Likes : 339

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by GuineaUp on Thu Jul 20 2017, 20:11

Hey guys...
I'm gonna have a slight lapse in sanity/better judgement while I have a weak moment and buy the XL PF pack tomorrow on my 2nd farm that only keeps 7 neighbors... 
Does anybody here have an empty neighbor slot that wants 10 free PF? I only wanna keep 7 neighbors on that farm, so you will be deleted after the sale/gifting goes thru, but I am willing to add 16 people temporarily just so the 10 free PFs go to good use! PeepsCA is the farm... add me if you want the PFs! First come first serve!!!  panic


red smile


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1803
Likes : 3491

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by Cassie101 on Thu Jul 20 2017, 20:15

My farm Erridge has a slot and would be delighted to get some PF. clap clap

Can I send you a Artisan product CAC or anything really


avatar
Cassie101
 

Posts : 182
Likes : 339

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by Tookie on Thu Jul 20 2017, 20:36

My main is always short, so thank you for the opportunity!


Look for the little rays of sunshine! 
from me to you
Active Elvenar villages: Gaelyn Mae Sethai, Tookie
avatar
Tookie
 

Posts : 2038
Likes : 4462

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by GuineaUp on Thu Jul 20 2017, 21:40

OMgosh Cassie, I did not know you were Erridge too all this time, lol  big grin No worries about a return gift, maybe just send a drop to that farm during the next drop stingy event? Thanks!  heart


Yay Miss Tooks!! Glad you'll finally get something back for all you've done for me and gifted me!!!  airhart


And Hi to that slinky sneaky person that stays hidden (I see you)  kissy




Come on you guys, lots of slots open still!


Don't worry, no commitment here, believe me I WILL boot your ass after you get the 10 PFs cuz I do not wanna be gifting 15 neighbors a day from that farm, LOL  giggle


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1803
Likes : 3491

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by -Mir85- on Thu Jul 20 2017, 21:47

Thanks Guinea!  airhart


avatar
-Mir85-
 

Posts : 590
Likes : 1411

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by GuineaUp on Thu Jul 20 2017, 21:57

Ysvw Miss -Mir-  Hug
Good to see you, btw  cat cuddle


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1803
Likes : 3491

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by -Mir85- on Thu Jul 20 2017, 21:59

red smile  You too  dog lick


avatar
-Mir85-
 

Posts : 590
Likes : 1411

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by Brookeham on Thu Jul 20 2017, 22:09

GuineaUP - You crack me up!!! giggle I thought I was impatient....but you win!!! clap clap LOL Breeding outside BBD?????.....oh the horrors! Nervous Congrats on your result!!!! tongue I'll take you up on pf's if you want to add me(if you still have room?) and then boot me after. chucked out whahahaha

Me....I'm waiting for BBD. taptap waiting
Good luck to everyone on bear breeding and cake making!!! bloempie


avatar
Brookeham
 

Posts : 964
Likes : 2365

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by GuineaUp on Thu Jul 20 2017, 22:23

LOL Brooke! No way, you are still wayyyy more of a breeding addict than I'll ever be, you're not foolin' nobody! And I must confess... I did another 25 breedings whahahaha  ,cuz I am BORED  dedtired lol (only made it to a few Circus Bears outa those 25 tho).


Uh oh, I tried to add ya... you'll have to boot one of your nabs temporarily  Nervous


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1803
Likes : 3491

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by MARLYMAR on Thu Jul 20 2017, 23:01

any one of my farms you can add then boot if you want lol thanks for the offer GuineaUp :) flwrsndnc, lennon_2011,bmcfall_8490 or MARLYMAR :)) you pick heart heart love it love it kissy kissy group hug group hug


MARLYMAR
avatar
MARLYMAR
 

Posts : 789
Likes : 1161

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by GuineaUp on Thu Jul 20 2017, 23:08

Ohhhh Marllllyyyy.. lol, how about you add them all? There's stil room but I'm lazy and need to go bathe a horse, LOL. (really I do... he's 29 and all yucky sticky and salty from sweatin' in this heat)  horse running 
(there's no geriatric horsie emote on here LOL)


avatar
GuineaUp
 

Posts : 1803
Likes : 3491

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by puppiesnponies on Thu Jul 20 2017, 23:09

Congratulations to the farmers already making progress with breeding! I will wait for Baby boom but is hard since my farm is in trees and stables waiting on cake vouchers.

I think my farms are having mini muffins instead of a full cake ghehe

GuineaUp- what a lovely thing to offer!

I sent the invitation to the wrong farm. Can't read today girl blush . You can put me on the curb for the trash man next week.


avatar
puppiesnponies
 

Posts : 1462
Likes : 3267

Back to top Go down

Ended Re: Bear Breeding; 20th - 25th

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum